Kétszintű ügyfélhitelesítést vezet be a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató

Life of Budapest


Szerző: Lobu

Változás lesz az e-matrica- és útdíjfizetésben április 1-től

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. kétszintű ügyfélhitelesítést vezet be a weboldalain végzett bankkártyás vásárlások esetében április elsejétől.

Változás lesz az e-matrica- és útdíjfizetésben április 1-től

A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) végzett internetes vásárlás idejét. A bank minden egyes tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra.
A már megszokott kártyaadatok mellett ezzel a kóddal lehet megerősíteni és végrehajtani a pénzügyi műveletet – írja a napi.hu.
Fontos, hogy az ügyfelek azt a mobilszámot használják, amit a bankjuk is nyilvántart. Ellenkező esetben nem kapják meg a bank azonosító kódot tartalmazó sms-ét, és nem tudják majd végrehajtani a vásárlást. Az ügyfeleknek tehát ellenőrizniük kell, hogy a kártyakibocsátó bankjuknál milyen telefonszámot adtak meg, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.
Ez az egyszerű megoldás jó a bankkártya tulajdonosoknak, mert így senki nem élhet vissza az adataikkal, s a csalók sem károsíthatják meg őket. A szolgáltatás ráadásul díjmentes, az azonosító kódot tartalmazó rövid sms-ért a bank nem számít fel külön díjat.
A NÚSZ weboldalain tavaly egyébként több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre az ügyfelek közel 60 milliárd forintos értékben.

Forrás:
https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/autopalya-e-matrica-utdij-nusz-bankkartyas-fizetes.680344.html.680344.html
 

címkék:

Kövess minket

Címkék

Érdekesség Budapest Látványosság Szabadidős programok Kultúra Gasztronómia Buli Étterem Sport Budapesti étterem Budapesti épületek Fesztivál Koncert Gyerekprogram

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre a legfrissebb hírekért.