In memoriam komfort zóna - A kihívás napja - 2016. 05.25.

Life of Budapest
Szólj hozzá Te is!

 Olvasva: 6313 alkalommal


In memoriam komfort zóna - A kihívás napja - 2016. 05.25.


33463

Szerintem mindenki ismeri a kihívás napjának történetét. Volt két városka valahol hajdanán, egy messzi messzi galaxisban, az óperenciás tengeren is túl, akik versenyekkel döntötték el, hogy ki a sportosabb, 

Amúgy 1982 nagyon mozgalmas és csodás év volt. Ekkor indult útjára a kihívás napja,  ettől az évtől jegyzik a tánc világnapját és ebben az évben láttam meg én is a napvilágot. :-) Most, hogy így ezt leírtam szerintem nem is olyan véletlen, hogy ennyire szeretem a táncot és a kihívásokat! laughcheeky

De térjünk vissza a jelenbe. 

Ha kihívás napja, akkor általában mindenki arra gondol, hogy sport. Persze, a sport kihívás elé állít, de számomra a kihívás nem csak a sportot jelenti. 

Kihívás az is, ha kimozdulunk a komfort zónánkból. Kihívás az is, ha eldöntjünk, más irányt vesz az életünk. Kihívás az is, ha döntünk.

Mert manapság sajnos hajlamosak vagyunk minden más fölé helyezni a kényelemet. A komfort zóna langy meleg úgy melegíti a hátunk, mint zord novemberi napon az ülésfűtés. Sóhajtunk egy nagyot és belehuppanunk. Még mondjuk akkor is, ha alkalom adtán elromlik a fűtőszál és már szinte éget. De félünk kicserélni, lecserélni, mert mást nem ismerünk és nem is nagyon vagyunk hajlandóak megismerni. 

Ezért jók ezek a címzetes “ünnepek”. Ezekbe bele lehet kapszkodni, mondván egyszer úgy is el kell kezdeni. 

Ha egy jelre vártál, íme itt van! 

KIHÍVLAK!!!!! 

Holnap, azaz 05.25-én csinálj 2 olyan dolgot, amit eddig sosem csináltál. 

Győzd le a lustaságot, a kételyeidet, a kényelmed, a félelmed. Kényelmetlen lesz? Valószínűleg igen, de milyen jó érzés lesz az, hogy átlépted a saját magad állította korlátokat és valami újat engedtél be az életedbe!!!

 

Vegyünk néhány példát

  1. Menj tömegközlekedéssel, ha eddig autóval jártál
  2. Ha autóval mész, menj másik útvonalon
  3. Az ebédedet ne az aszalodnál edd meg, hanem a konyhában
  4. Beszélgess a kollégáiddal
  5. Hívj fel valakit, akivel már régóta szerettél volna beszélni
  6. Sétálj egy napgyot munka után, a gyerekkel, a kutyával, a kollégáiddal, a barátoddal/barátnőddel
  7. Mosolyog egész nap
  8. Táncolj úgy, mintha senki sem nézne. Add át magad a zenének. 
  9. Ne gondolkozz. Ne agyalj. Ne törd a fejed. Végezz olyan tevékenységet, amihez az ösztöneidet kell használnod. 
  10. Engedd el azt, ami menni akar, enged be azt, ami jönni! 

 

Ha pedig a lelki részen sikeresen átmentél, jöhet egy kis sportos kívás is! Ebből is kettőt válassz ki! 

 

  1. Menj el edzőterembe
  2. Menj el egy csoportos órára
  3. Fussd körbe / gyalogold körbe a legközelebbi parkot
  4. Válassze egyet a sportos videóim közül és csináld végig, ha bírod, akkor a rövidebbeteket kétszer is! :-)  SportosMami videótár 
  5. Menj lift helyett a lépcsőn a házadban, a munkahelyeden, az aluljáróban
  6. Hazafele a munkából lépj ki, azaz gyors tempóban sétálj. a legjobb lenne, ha egy perc gyors séta egy perc lassú sétában haladnál.
  7. Menj el a legközelebbi szabadtéri edzőterembe és ismerkedj meg a gépekkel

 

Ha nem találtál testhezálló feladatot, akkor találj ki magadnak! 

 

Szóljon a 05.25. tényleg a kihívásról! 

 

Sikerült valami újat kipróbálnod? Oszd meg velünk kommentben a sikerélményed és inspirálj másokat is! 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg, és hívd ki a barátaidat is! :)

 

Tágítsd a határaid és ismerd meg jobban saját magad! 

 

Éva

címkék:

Kommentek