Nem csökken a profit, ha bunkó a légitársaság

Life of Budapest


Szerző: Lobu.hu

Ki vagyunk szolgáltatva a fapadosoknak

Nem mutatható ki közvetlen kapcsolat az ügyfelek elégedettsége és a légitársaságok nyeresége között. A renói Nevada Egyetem kutatása szerint a légitársaságok hiába nem fordítanak kellő hangsúlyt az ügyfélszolgálatra, vagy az utas-elégedettség növelésére, mégis szép profitot termelnek, főleg az Egyesült Államokban.

Fapados légitársaság - ki vagyunk szolgáltatva

A magyarázat első ránézésre egyszerű: a légitársaságok olyan szolgáltatást nyújtanak, amire az utazóknak szüksége van, ezért mindenképpen igénybe kell azt venniük. Így aztán nem számít, hogy egyre kisebb a hely, egyre több mindenért kell fizetni, az utas akkor is megveszi a jegyet. Más kérdés, hogy ha egy légitársaságnak nagyon rossz híre van, az utasokat könnyebben csábíthatja át a konkurencia, de néhány kivételes esetet leszámítva nem mutatható ki, hogy ilyen valóban megtörténne.

Forrás: https://hvg.hu/kkv/20181012_Kiszamoltak_nem_csokken_a_profit_ha_bunko_a_legitarsasag

További cikkeink – kattintson a részletekért!

címkék: Budapest, Nagyvilág, Utazás