Mutasd a testtartásod, megmondom, ki vagy! II.rész

Life of Budapest
Szólj hozzá Te is!

 Olvasva: 30925 alkalommal


Mutasd a testtartásod, megmondom, ki vagy! II.rész


33173

Kedves SportosMami! 

 

Ne félj, nem maradtál le semmiről. A bejegyzésem első részét itt olvashatod el. Megtudhatod, mi az, hogy helyes testtartás, illetve, kielemeztem, hogy miért rossz a rossz tartás. 

Mi az üzenete a testtartásodnak? Mit kommunikálsz vele a külvilágnak? Mert bizony ezzel is üzensz. Ez is egy non-verbális kommunikáció. 

 

 

Nézzük is meg, mi az üzenete ennek a testtartásnak:

  – flegmaság

  – nemtörődömség

 – ZÁRKÓZOTTSÁG (váll előre esik, mellkas “behorpad”) . Ez egy zárt testtartás, hasonlóan a karba tett kézhez

 – félelem (vállak felhúzva)

 

 

 

 

 

Mit üzen a következő testtartás?

  – határozottság       

   – magabiztosság     

 – NYITOTTSÁG    

 – tettrekészség       

 

 

 

 

 

 

 

Ugye, hogy mennyit számít a testtartás? Pedig csak annyit tettél, hogy a helyére kerültek a testrészeid. Lehet, hogy nem érzed MÉG magadban azokat a tulajdonságokat, amiket a helyes testtartáshoz írtam, de hidd el, magával fogja hozni!

 

Ha azzal összhangban cselekszel, amilyen lenni szeretnél, azaz ha mondjuk bátor, céltudatos vagy tettrekész szeretnél lenni, akkor ha még nem is érzed magadban hozzá az erőt, de úgy teszel, mintha az lennél, akkor egy idő után bátor, céltudatos és tettre kész leszel, ösztönből. Ehhez segít hozzá a testtartás is!

 

Elkészítettem egy rövid videót is, mert magamból indultam ki, ugyanis vizuális típus vagyok, és sokkal jobban szeretem, ha nem csak olvasom, de látom is, hogy mit és hagyan kellene tennem.

 

Szóval nincs más hátra, mint előre! Ki a mell, be a has és előre tovább a végtelenbe! ;-) 

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek, hogy oszd meg barátaiddal is, ők is tudják meg, milyen a helyes testtartás! 

 

Szép napot! 

 

Éva azaz SportosMami

 

címkék:

Kommentek