Maximális élmények - instant vakáció

Life of Budapest

Szerző: Orsi

Maxold ki a nyarat!

Van az úgy, hogy az ember nem akar napokig egy helyen lenni, vagy már nincs elég napja talonban ahhoz, hogy hosszabb szabadságban gondolkozzon. A bankszámla is gyorsan megcsappan, különösen így nyáron, hogy már egy csomó mindent lehet csinálni, de mégis olyan jó lenne még egy kicsit, csak egy kicsit kimozdulni!

Maximális élmények - instant vakáció

Erre való a miniszabi. A miniszabi rövid. A miniszabi pénztárcabarát. Gyorsan jön, gyorsan megy, ám annál tartalmasabb lehet. Ez azért is fontos, mert sürgetni ugyan nem lehet, de az nem baj, ha a kikapcsolódás érzése mielőbb elér és elsodor minket. Végre kiállhatunk a mókuskerékből, kicsit mást csinálhatunk, mint általában, de olyat, amire utóbb azt mondjuk: ez megismételjük! A miniszabit bármikor újra lehet játszani. Kicsi táska kell hozzá, gyorsan be lehet pakolni, mert minimális cuccot kell elővenni a szekrényből, nem pedig a komplett szekrényt bőröndbe szuszakolni. Nincs cipekedés, és a pihenés utáni mosás is ultrarövid, mondhatni miniprogramos.

Ha tényleg mindent ki akarunk maxolni, akkor olyan helyet kell választanunk, ahol erre lehetőséget is adnak. Ha jól döntünk, akkor nem csak 1 éjszakát kapunk, hanem mellé 2 jól kihasználható nappali tartózkodást is, ez pedig, akárhogy is nézzük, mindenképpen jót tesz a zsebünknek!

Erre számíthatunk például Ráckevén, a Duna Relax hotelben, ahová korán érkezhetünk, már a szoba elfoglalása előtt használhatjuk a wellnesst, és másnap a kicsekkolás után, estig lazíthatunk a medencék körül vagy a szaunában. A felnőttbarát hotelben csak 14 év felettiek pihenhetnek.

Tündérkert Hotel Noszvajon a gyermekesek vagy párok, barátok számára jelenthet jó alternatívát. Itt szintén 2 nap-1 éjszaka ajánlatba csomagolt miniszabi programot állítottak össze a „rohanós/kevés szabis/csak mozduljunk már ki végre” vendégeknek. Ingyenes Tündérösvény kalandozást, kastélypark látogatást és fürdőház használatot rejt magában, mindezt a szoba elfoglalása előtt és elhagyása után.

A miniszabi rövid, tartalmas és megismételhető. A miniszabi megéri. Miért ne maxolnád ki a nyár minden pillanatát?

Forrás: Eventrend Group

További cikkeink – kattintson a részletekért!

címkék: Egészség, Életmód, Érdekesség, Látványosság, Nagyvilág, Rövid hírek, Szabadidős programok, Utazás